Новият браузър Brave може и да не ви говори много, но той хвърли ръкавицата на познатите имена, обявявайки технология за блокиране на реклами, която е по-бърза от всичко на пазара и e необременена от съществуващите в тази насока ограничения.

Наскоро Google обяви промяна в ядрото на Chromium, която на теория ускорява блокирането на реклами, но в същото време прави повечето допълнителен софтуер за тази цел безполезен. Целта, разбира се, е това да не попречи на рекламния бизнес на гиганта. Докато браузъри като Opera, Edge и Vivaldi използват същия енджин, Brave обяви, че ще се придържа към собствената си инфраструктура.

За целта компанията зад браузъра е преработила вградения инструмент за блокиране на реклами, използвайки програмния език Rust на Mozilla вместо С++. В резултат блокирането на реклами е много по-бързо и ефикасно в сравнение с конкурентни продукти.

След преработването на алгоритмите скоростта на блокиране при Brave е почти 70 пъти по-бърза. На свой ред това намалява времето за идентификация на нежелани реклами до 5.6 микросекунди или милиони от секундата. Въпреки че повечето крайни потребители няма да забележат голяма разлика в процеса на блокиране, ускорението означава, че процесорът на вашия компютър ще има много повече време, за да изпълнява други функции. С други думи Brave ще направи сърфирането без реклами доста по-бързо и много по-ненатоварващо за машината.

Виж още: Spotify си иска парите от музиканти, взимали прекалено

 

Тагове:
Най-четени
Всички

Huawei към Тръмп: „Не искаш да ни караш да се конкурираме с Google”

376 | 19.08.2019
Още от Tech

В багажа за лятната почивка: Пет устройства, без които не тръгваме никъде

0 | Преди 5 ч.